vågar du vågar jag

hade grymt kul idag. trots våra förluster så känns våra två vinster grymt sköna! och med lite hjälp från anna och hasse så gick humöret upp ett snäpp extra! sitter i soffan och glor melodifestivalen nu och visst har det blivit en grym avslutning på det hela? jag gillare iallafall. sen ska jag sitte uppe och skriva på min uppsats. klänner mig så taggad.. suck



fysatan, beach i uppsala i år? LÄTTT
träffa på johan (till vänster på bild) i torsdags vilket var väldigt trevligt. och så träffa jag på patrik (till höger) samt pelle idag (dock inte med på bild). bra kul att träffa på folk sådär tyckler jag!
barret som knäppt picsen! hihi

Kommentarer
Postat av: aaaa

hejjduuee

2010-03-13 @ 21:50:40
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/
Postat av: Kristin

aah, galet ! vadå längta till sommaren? :O

haha, när jag träffade Johan gjorde han high five med mig :D fett cool kille

2010-03-13 @ 22:00:29
URL: http://kriitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0