R.I.P stenis

efter ett tragiskt slut igår så somnade han tillslut in i min hand när vi två låg där i sängen. jag försökte rädda den flera gånger, men det var lönlöst.. hur kan du bara lämna mig sådär? jag behöver ju dig.. varje dag. det kommer kännas så tomt utan dig, och det kommer att göra mina dagar framöver väldigt jobbiga. och jag kommer känna mig så off från omvärlden. men ska försöka fixa det här så fort som möjligt. för det går bara inte att leva utan dig.

ja min mobil dog igår.. så jag kommer inte kunna vara så kontaktbar idag eller imorgon. men inom snarast tid!!! så nu ska jag fortsätta tjura hela dagen bara för det..

försök göra mig glad nu då..

Kommentarer
Postat av: mia

:D



Men Marina vad har du gjort med mobilen? Du måste ju ha den till helgen, du kanske träffar på nå snyggingar i katrineholm ;) Bra att kunna ta nummer då :p

2010-05-12 @ 15:29:10
URL: http://attiosju.blogg.se/
Postat av: mia

haha jag har ingen aning om det finns nå snyggingar där, men det är väl större chans att ni junisar kan hitta nån gobit än att vi "seniorer" kommer göra det :D haha men jag lovar jag ska rädda dig om du dör! Jag är bra på att rädda dom som dör :D

2010-05-12 @ 19:40:18
URL: http://attiosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0