valborg 2010

tänkte börja med att gratta kungen i efterskott! han fyllde ju faktiskt år igår. hihi hoppas han hade en bra dag gubbelubben.

över till de roliga. vädret var det inget att klaga på igår. men att börja dagen med en försovning var ju mindre kul. han iaf med 10 tåget mot muppsala, och där spänderades mesta delen av dagen. lite forsränning han man med. sen blev det till att hälsa på massa folk. otroligt trevligt må jag säga. drog därefter hem till forsberg på grillning med überbra brudar. sen for vi vidare mot söderfors för att faktiskt kolla på kasen! träffa på lite sköna gubbar där med innan man for tillbaka till tierp igen. chillendillen! drog mig förbi erika och kristin med innan jag gick hela vägen hem i mörkret. klagar inte på den dagen! men slänger upp lite pics nu som ni får njuta av!

försöker stå på egna ben, men jag är fortfarande för svag..











- där sprängdes en brevlåda! mohaha
jag älskar er brudar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0