det slog en så jävla hårt när man insåg att allt bara var en dröm

redan första november. vart fan tar all tid vägen egentligen??
men hell yeah, sjunde raka segern igår. segertåget fortsätter rulla! och när man kom hem så drog man vidare och träffa bästabrudarna. idag har jag haft en storasysterlekermedlillasyster dag. mysigt värre om jag får säga det själv. och träna har jag å gjort. rullar på där med, fast jag har ont i knät och är seg som en kossa. men imorgon ska jag jag gå till torsten och låta han kolla på´t. så upp och hoppa tidigt imorgon ba.

hahah men fan vad pensionärsjävlar äger

Kommentarer
Postat av: Miss Jenny

sv: aww tack :) hihi

2010-11-01 @ 22:33:53
URL: http://jenny.uppsalanoje.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0