inte för en nu har jag insett att man faktiskt får vila ibland

var som sagt till torsten imorse. eller aah, det var jocke den här gången som hjälpte mig. haha har haft alla tre nu, men dom är lika bra allihopa :) men iaf, musklerna runt knät var irriterat och svullet. så fick nån mirakelmaskin på mig som tog bort svullnaden och så massera han knät. ooh fifän så det kändes. men det hjälper ju så lite ont fåre göra! så nu blire till att köra voltaren kuren för mig med, mohah. men sen ska även dit på fredag igen. så ingen träning för mig ikväll, buhu..

men nu ska jag ner till hallen och låsa upp, får se om man stannar kvar en stund eller hur jag gör. de visar sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0