se men inte röra

hoho, vad jobbigt det var att tänka idag då. känner mig helt slut i min lilla ärthjärna.. och mer tänkande ska det väl bli! efter skolan vare dags för lite träning, as usual! och jävla roligt man hade med erika då. mohaha, inte alla dagar jag går i gång sådär inte! å knät börjar sakta men säkert bli bättre. fast nu vettefan vare är som gör ont egentligen?? äh skit samma, lite smärta har väl ingen dött av. ellllllllllller

imorgon ska jag baka kaka till mitt fina lag bara för att jag tycker om dom så mycket ♥

Kommentarer
Postat av: erika

hörru din kåte fan, kom hit så jag får klämma på stjärta lite!

2010-11-09 @ 15:23:40
URL: http://eerikajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0