jag hör hur de ligger med varandra i våningen ovanför

guuud så alla gnäller om att det är så jävla kallt ute nu. visst det kanske är mycket med -21. men vadå, det är väl vinter årstiden som är nu. och då ska det väl vara minusgrader. eller?? visst, det kanske hade varit lite mildare väder om vi i världen inte hade förstört miljön så sjuuukt mycket...  men det fattar ju inte dom som gnäller. ahja det var inte det här jag skulle skriva om men nu blev det lite så.. ( det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. eller hur är det man säger? hehe)

haft full rulle idag, och det är inget jag ska klaga på. :) sen var det dags för träning. och jaa.. jag vill kunna ge 110% igen, och ba kämpa arslet av mig. visst, jag försöker ju så gott jag kan, men det är ju helt jävla meningslöst. mongo knä.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0