one of the brightest stars, is you!

woho, en tionde vinst av tio spelade matcher. känns skit skön t! dock var inte mitt knä så jävla stabilt som jag trodde att det skulle vara. tänkte köra med silvertejp imorgon får se om de håller bättre haha! och så fick jag träffa mina favoriter anna och hasse med :) en stor kram till er!

sedan drog evelina s, erika och jag vidare till svenska cupen för att lämna tillbacka bucklan som grabbarna vann förra året, och kolla lite på dom andra som spela. när vi kom vare örkeljunga - sollentuna som höll på och lira. och på bänken där ser vi ett bekant ansikte. och ja, där sitter vår älskade jonas! ååååååh gud min skapare så glada vi blev. gick fram och prata lite med han och gav han världens KRAM. den mannen har varit saknad! och jag tror han själv blev lite glad över att få träffa oss :) en av årets höjdpunkter må jag säga!

så nu kan jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna! iallafall för en stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0