första advent

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...........................................................................................................

jorå, gubbarna vann med 3-0 mot lund igår. hahah, vilka roliga snubbar det var som spela i lund. vissa såg ju helt borta ut :) kvällen fortsatte sedan, och visst hade jag det trevligt. goa människor! dock drog jag mig hem lite tidigt, menmen.
idag har det varit full fart. firat världens bästa syster som fyllde hela sju år idag. snufflan var lite hängig, men blev väldigt glad när hon fick sina paket :) sedan bar det vidare till köpingen för lite skyltsöndag med sarah och caroline. mysigt var det! sedan blev det advents fika hos mormor och morfar :)

ett plus till mina tjejer som tog hem deras 12 raka seger idag! och ja,  mitt knä fortsätter att svika mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0