som om du bryr dig

ber just nu till gud och hoppas att han hör min önskan. det funkar fan inte längre.. menmen, på träningen idag så kändes det mer som om att man var i en sjukstuga. var på jag säger; fan tror vi får åka ambuland ner till linköping i helgen! hahah den kändes så klockren. och jenny (morfin karlsson) skulle fixa de starka imorgon. haha och så hoppas jag erika blir bättre i sina knän med. fan gåre troll i vårat lag eller???

tisdag; fotografering med laget + träning
onsdag; tid hos frissan, klippning och färgning som gäller
torsdag; träning

sedan blire, som alltid massa plugg..


Kommentarer
Postat av: erika

oooo jag hoooooppas att det blir ordning på ditt knä också! :)

2010-10-18 @ 22:06:02
URL: http://eerikajo.blogg.se/
Postat av: djustd

Hej! Kikar in o tänkte att jag kan skriva nåt då oxå =) Ha det fint, kram!

2010-10-19 @ 00:23:55
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0