we all need someone to makes us feel alive

citerar jenny karlsson; Seriens bästa och roligaste lag fortsätter att dominera!!! :) jajemen, drog hem tre sköna poäng igår med. var själv med och lira lite i tredje set, vilken var väldigt kul! hälsa på marcus och sedan åkte vi hemåt igen. träffa en skön snubbe inne på donken men haha.

idag for jag och erika till hallen en stund och kolla när det var korpen volleyboll. träffa lite trevligt folk, och visst var dom duktiga! nej nu ska jag sätta mig och plugga ett tag.

fan jag orkar inte med det här längre.. att bli rädd varje gång jag hoppar vid nätet är inte okej! och klaga orkar jag inte heller göra, för inte fan blire bättre för det. gud.. hjälp mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0