tänk utanför boxen

ooh, i'm happy right now.

råka försova mig i morse, vilket aldrig bruka hända. eller ah, de har hänt några gånger när jag ska göra nått speciellt.. men upp kom jag efter att mor ringt och väckt ma! haha gjorde iaf en grym redovisning med caroline, och sen drog vi en runda på stan! mycket trevligt, har verkligen saknat min vän när hon har varit borta :) drog sen en snabbis till min kära mormor innan jag gick hem för att plugga.. kändes riktigt jävla pain och säga nej till erikas promme idag, men måste verkligen plugga tills imorgon.. och hon som hade sån abstines över att få träffa ma, hihi söt! hoppas istället på att hon vill ta en imorgon :)

nu ska jag gå och dränka mig i samhällskunskapsboken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0