hur mycket tid jag än lägger ner, så kommer jag alltid att fascineras utav ödets riktningar och vägar man får uppleva

nu har jag varit skogsmulle i hela två dagar! morfar var snäll och lät mig följa med tills hans föredetta jobb (han är nu mera pensionär) och röjja undan massa grenar och träd. så vi har slitit som två djur kan jag säga. känns fint med lite extra cash. och igår efter arbetet blidde det fotboll i ullfors och idag i tierp med erika och emma. följde sedan med dom hem och hade lite mys och titta på solsidan :) imorgon är det dags att knata till tåget igen för att börja sin första dag som trea och som sista års elev på thorén. skapligt jävla fort tiden har gått om man tänker efter! och sommaren bara flööög iväg. poff så vare slut.. men helt klart blandade känslor inför starten imorgon. men klara´t, de kommer vi göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0