sometimes you will never know the true value of a moment until it becomes a memory

hej fään. hur står det till? själv jobbar jag på att bli bukt förkylningen. jepp tredje gången på tre månader jag är sjuk nu. gaulet roligt må jag säga. men man ska inte klaga egentligen. skulan rulling på nu och det känns som om att man inte kommer att sitta sysslolös i höst direkt! var iväg och kika på ullfors - film för en stund sen också, tyvärr sluta matchfan 0-2. inte ok. och perra som var med på radio och allt idag..
nej hade väl inget mer kul att komma med för stunden. så det får la återkomma. sänder en extra puss till mina fina klasskompisar iallafall! tänk så roligt vi har det om dagarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0