you made me feel like i´m was the only girl for you

hoho, partyprinsessan här! (hahah elleeer?) kände mig galet snygg i vilket fall som hellst i fredags.. då jag fick lite assistans av sarah med håret och lite förkrök hemma hos barro, tusen tack mina pärlor! sedan bar det vidare till gefle med emma och erika, och jag gjorde premiär på heartbreak. inte helt fel, för det var riktigt roligt där må jag säga, och så lärde jag mig spela 21 haha :) träffa på flera kända som okända människor, och alla var dom snälla på sitt sätt! haha lite roligt när folk ska försöka komma på vem man är: "du är ju den där volleybolltjejen.. marina?!?!" ;) men där kommer man nog spendera sig några rundor känner jag! tack mina fina flickor för att jag fick följa med er, ni är guuuld!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0