frelör

off sikken tapper jävel man är. halsont och en känning på att man börjar bli förkyld stoppade inte mig från att vara med på frilufsdagen i fredags. var den ända från min klass där också hahah.. klandrar ingen för det! utan det som gjorde mig mest förnannad var att de lag jag fick vara med i på brännbollen inte hade samma inställning som mig. ja, jag ville såklart vinna hela skiten!! meeen de gick som det gick. och på kvälla drog mi famila på kräftskiva med gött sällskap vilket var väldigt trevligt :) och vi åt kräftor så det lukta stjärt om fingrarna.. ja kräftstjärt alltså. höhö buuha för alla dessa snapsar haha.

igår var det månkarbodagen hela långa sköna dagen. vädret kunde man inte direkt klaga på, synd bara att det tog hårt på dom som skulle springa. men de var en fin dag med fotbollstittande, god mat och fina människor :) blidde sen övernattning i månkis. åh, träffa även på ida-marie som är en barndomsvän till mig. fina människa!! go helg fäään.

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, de vart mörkt så fort. kanske tio.. :)

2011-08-28 @ 23:08:56
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0