Så ge mig trettio grader kallt, tomtar överallt Och en skog av gröna granar

sådär jaaa. nu har man avverkat fyra veckors praktik också. fick sig en fin julklapp som tack iaf! igår kom erika hit på lite fredagsmys. lekte lite med hennes rapunzel hår, såå satans långt! och idag har jag varit på moniques igen för att ta igen de två dagarna jag var hemma. lisa är så himla snäll så dom timmarna bara sprang iväg! men nu får vi la se vart denna lördag tar vägen. imorgon vankas det julshopping och herrmatch. gaulet bra.

igår fick jag dra på den fulaste tomteluvan bara för att jag var praktikant.. alla ba" åh titta tomtemor" kändes lite oseriöst att gå runt med flätorna sådär haha. men idag fick jag mig en redig luva. bra de, för de vart ju en lyckad dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0