det var helt enkelt inte min dag idag.

det var nog inte meningen att jag skulle kliva upp ur sängen och uppleva den här dagen alls. sov som ett jävla arsle (eller sov inte alls), stressa sönder i morse, drog en snygg vurpa med cykeln påväg till praktiken. och ja jag cykla fast det var glashalt ute, men drog fan cykeln efter det.. sen var det låånga åtta timmar innan man fick gå hem igen. trodde jag skulle göra mig själv en stor tjänst och hitta tillbaka till det glada humöret genom att åka och träna. men de hjälpte ju inte så mycket. fuck jävla äckeldag.. liiiite bättre hemgång då kanske. första skrattet på HELA dan. haha alltsåå ååh.

fanns ju dem som verkligen försökte få mig på bättre humör, vilket var väldigt snällt och uppskattande! men sen finns de ju dom som inte förstår mig också, som verkligen trycker ner och retar upp mig istället. tänk lite på hur ni själva gör innan ni börjar gaffla på andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0