This, this is the way This is the way I wanna live I'm going through changes

hej blaskiga trötta måndag. blev sig en snabb visit i skolan innan jag for vidare ner på stan för att inhandla lite julklappar. har faktiskt saknat uppsala lite kände jag idag. man blir så glad när man ser hur dem har renoverat och gjort fint. otroligt snyggt. och satan vad shopping humöret ökar, vill bara ha meeer. kom sen hem i skaplig tid och åkte då till mormor & morfar. och nu sitter jag på golvet och slår in lite saker. gött
ska snart byta om och dra mig ner till hallen. känner mig redigt taggad på att få banka lite boll idag.

-för ett år sedan hade vi tjejer vunnit alla matcher i div 1 och var redo för allsvenskan. helt jävla ortoligt så kul det var. saknar är det minsta ordet jag kan skriva. frågan är ju om man kommer få uppleva det nån mer gång i livet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0