when I´m alone i think of so many things to say to you, when i have a chance to tell you, I got speechless

ja é inte bitter. iallafall inte lika bitter som jag vat igår. kan vara för alla good feelings jag haft idag! jag blir glad så glad av alla mina fina som finns i mitt liv. så snöa det lite idag också, klagar man inte på direkt. komsi komsi snön! och visst fick jag mig en grym avslutning på måndagen när jag först fick träna och umgås med bästa erika "busfröet" johansson haha. ni anar inte vad roligt vi har under och påvägen hem från träningarna hahah. ååh ren kärlek

fullspäckad dag imorgon; fixa & trixa lite - praktik - barret häng - monkan - träning

simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha! Jo men fett sköna är vi ju! :D

2011-12-06 @ 10:28:39
URL: http://eerikajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0