i just want it all

du var den enda som trodde på mig, och du visste att jag kunde bli bättre. det betydde så oerhört mycket för mig. kom tillbaka!

fick en grym start på fredagen må jag säga. praktiken flöt på och jag träffa på tre bekanta snubbar på stan, finte :) tråkigt ba att de var beas sista dag, blir tomt utan henne nu på intersport. sen måste jag ju bara skriva att jag fick en ordinarie tröja idag! blev hur glad som helst när philip kom fram och ba; du, den där tröjan finns det andra som behöver. vad har du för storlek? ;) så fick jag en röd och fin intersporttröja. kändes rätt bra att ha gått från en liten praktikant skylt till en hoodtröja som det står "jag gör praktik" på till ordinarie tröja på tre veckor.. :) nej det var riktigt kul!

men nu har man sportlov i en vecka. gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0