bara för att en chipspåse dök upp så fick jag för mig att det var fredag idag??

måste bara börja och säga att mitt hår blev galet bra. nu är jag blond igen! GILLAS
när jag gick hem i från träningen idag, så slog det mig att jag måste ha varit i världens svacka förra veckan. självkänslan var verkligen på cero. noll. den fanns inte alls. och där av den dåliga attetyden jag hade till vissa saker.. men den här veckan har det inte känt så alls. vilket jag tycker är über skönt! känner mig lättat i hela kroppen. kan vara för att jag har spenderat lite tid med dom jag älskar mest av allt i livet. ni gör mitt liv så mycket bättre ska ni veta ♥

liten rolig grej sådär var att när vi kom till örebro så stod det såhär på väggen, och det första jenny k säger är; det där är ju du de marina! hardstyle! haha kändes ju som om att de passa rätt så bra.. eller? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0