jag vill åka bort och aldrig komma tillbaka till mitt förflutna

varför vara hemma när man kan åka bort?
därför tar vi nu vårt pick och pack och drar 54 mil ner i landet för att spela två matcher i helgen! första stoppet blir ljungby där vi har match klockan 17.00. därefter far vi yttligare 18 mil ner för att ta oss till malmö och vårat hotell där vi övernattar. spelar sedan på söndagen klockan 13.00 mot malmö innan vi vänder om och kör hem. ska bli fränt och se hur det är där nere i söder må jag säga!

haft mig ett gott samtal med maddz och ellis ikväll. och de gjorde mig gott! sedan må jag ju säga att jag är riktigt stolt över barret som körde kort vasan idag. du rockar tjejen!

ha nu en trevlig helg mina vänner.

Kommentarer
Postat av: caroline

i hoping it will go good for you :)))))

2011-02-27 @ 13:10:06
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0