amen tjena! läget då?

Helgen gick väldigt snabbt må jag säga. I fredags gjorde damlaget i ordning tacos och bjöd a-lags grabbarna. Succé eller vadå? Jag tyckte de var jättegott och vi hade det trevligt. Därefter drog vi vidare till mias place. Där spelade vi spel, körde limbo med en damsugare, stoppa in en pipande brandvarnare i frysern, prata lite och så bjöd jag själv in grannen. Hihih rolig ja eee. Fortsatte sedan med en nattfilm hos karlsson – levande begravd. Jenny, jocko, erajka och madde satt och gömde sig i soffan medan jag satt och mös på min egna lilla stol. Haha skön kväll, tack för de!

På söndagen spelade vi som sagt match, och drog då hem 18; de raka segern! Är vi grymma eller är vi?!? Så Falköping fick glatt åka hem med en 3-1 förlust i bagarget. Känns skapligt skönt att få slå dom. Ångrar mig inte en sekund att jag inte började på volleybollgymnasiet där nere. Dock sjukt ledsen över mitt dåliga spel. Kunde liksom inte slappna av, och de gjorde att vi förlora första sett. Hårt men sant, då vi kunde ha vunnit matchen med 3-0 om Jag stått på sidan.. meeen ska inte klaga, för det var väldigt kul att få börja på plan! Kanske var första och sista gången för i år.
firade sedan hela vinsten med en skidrunda i spåret med barret, och det var verkligen skitkul! Så på onsdag drar vi ut på´t igen! :)

Nej nu ska jag fortsätta min skoldag här på thorén. sitter för tillfället med sp och louise och myser. och ikväll vankas det som sagt träning.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0