"One day, hard as it is to believe, each and every one of us is going to stop breathing, turn cold, and die."

yeeah, igår spelade som sagt tierp mot sollentuna och förlorade tråkigt nog med 1-3. men kul var att jag fick träffa dk! och han sa att han skulle komma och hälsa på oss ce2 efter praktiken :) du är go du grabben!

helg nu med fan. och så är vi spel lediga också. så sheet vad ska man göra nu??? no life liksom haha.. så öppen för förslag vad det gäller lördagen iaf.

men dagen idag har varit massa åkande fram och tillbaka. först en snabbis till skolan, sen bar jag över till barret en stund och hon bjöd på massa gottigott :) sen åkte jag till gävle för att checka av praktiken! amanda var gullig och sällskapa mig :) därefter tog jag mitt pick och pack och for till morsan. sen har jag vara varit iväg och tränat nu på kvällen. sen tog jag mig tid och plugga lite. fast må göra de imorgon med.. ååh fan sug vad tråkigt. hatar att vara sämst, osmart och ful. baha patetiskt.


sp & jag i tisdags! bild tagen av maddz :) mblom.blogg.se!


Kommentarer
Postat av: sp

äh du är bäst, smartast och snyggast gullunge! :D

2011-01-29 @ 09:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0