i wounder what goes through your mind when you hear my name

kan inte klaga det minsta på min helg faktiskt. fredagen vart till att umgås och lyssna på lite live musik. och lördagen vart till att fira pappa och maries giftemål. åt smarrig mat, hade fem kamp, mys och kasta pil. en helt underbar dag i solen med världens finaste människor. fram åt kvällningen begav jag mig en hem en snabbis och sen vidare mot gudinge. där träffa man på några kända ansikten vilket var väldigt trevligt! sen en börjare på det och sen slockna man fint i sänga.
helt galet vad jag älskar mina vänner. va i hela friden skulle jag annars få all denna livs kraft ifrån? ni gör mitt liv så mycket bättre ska ni veta

nu hade jag tänkt läsa ut bingo rimes bok 'en flickfotografs bekännelser', bara för att det är så grymt bra! sen lär jag sätta mig ner och planera lite tror jag. och troligtvis blire en promme med ellis och sen ett ryck till stugan i snatra kanaria.

Kommentarer
Postat av: Sarah

I love you! Mitt hjärta <3

2011-07-11 @ 18:18:49
URL: http://stothearah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0