Det värsta med livet är att de inte sänder några repriser av de bästa ögonblicken.

hur är läget då? jo, det rullar på satt säga.. blivit en omgång beach och kortspel med fina människor. men aj som fan så ont i knät jag fick, glömde knäskyddet hemma. pain :( haft lite mys och go´fika vid bergstäckten med erika och emma! och för att avrunda veckan så blev det lite kubb och en promenad med erika, samt lite dassboks läsning å film på det! galant. and today har jag varit och shoppat lite på milis och umgåtts med barro the man. återstår och ser hur resterande dagar i veckan kommer att bli tycker jag.

idag är det även min fina mammas födelsedag, så ett stort grattis till henne! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0