helt galet vad glad man kan bli av att shoppa

idag har jag spenderat massa pengar. bland annat dom här små söta skorna som är på bilden + två par andra skor och sen en tröja. fick även ett par örhängen av barro - sen present, mycket fint! visst känns det lite hårt att man inte har den kvalitén på utseendet för att inte kunna få ett jobb. antar att de är den svåra delen i livet. och eftersom man har sommarlov nu  (förutom skolavslutningen på fredag) så  tänker jag inte säga att det här är mitt sista sommarlov. för jag kommer ha sommarlov hela livet like a student :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Men åh din jäkla pulla, du kommer få så jävla mycket jobb så du anar inte!! Trust Me :)

2011-06-08 @ 22:25:31
URL: http://eerikajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0