känslan av att må bra




'



lite bilder sen beachen. några har även evelina stenmarck tagit, mycket coola!
efter finalen var klar så samlades alla funktionärer på läktaren för att vinnarna ville tacka oss med hela deras hjärtan, att vi hade hjälp till och stöttat dom under helgen. dom var så glada och nöjda! lika så var det många som tyckte vi skötte oss bra, förbundet, domarna och ledarna. och så mycket beröm som jag själv fick igår har jag väl aldrig annars fått. det kändes verkligen att det jag gjorde och slet för syntes och uppskattades av dom flesta. det gjorde mig glad ända in i själen att höra deras ord.

Kommentarer
Postat av: caroline

fin hjärtat :)

2011-06-13 @ 22:54:15
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0