hon gör allt för att göra mig lycklig

de senaste dagarna har det inte varit allt för lockande sommarvärme om man säger så. men det är bara att försöka göra det bästa av situationen och ha roligt ändå :) så jag har skrattat arslet av mig med caroline och bakat en av dom godaste rulltårtorna jag ätit! rört på fläsket med erika. sen haft  lite finmys med sarah och caroline - alltid lika fint! sen har jag och madde varit hemma med elise och igår gick vi och fika på konsum, hihi. i torsdag åkte jag med mormor och morfar till stugan och plantera lite blommor och jag gjorde även mig en krans. blev en sväng till farmor och farfar igår! och idag har jag hunnit med ett besök av amanda, länge sen nu! och ikväll blire nog till att umgåsa med erikA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0