if this summer feeling could stay forever i could tell that i will be happy for rest of my life

Jag känner nu att mina ord inte räcker till till att dela dom mer er. Och när man inte heller har nått sommarjobb att gå till om dagarna så känner jag att det bara är till att köra sommarlovs style rakt igenom! Leva livet som man aldrig har gjort förr..

 

Men de dagar som har passerat mitt liv varit heeelt jävla fucking awesome! Fullt ös hela tidn ba! och att ha tillbringat dessa dagar med så jävla fina människor gör mig varmt om hjärtat. Och midsommar blev ju bättre än bäst, stort tack till alla för en fin dag/kväll/natt. (bättre än förväntat alltså!) men nu äre dags att fortsätta sommarlivet. och inom kort hade jag täänkt att de ska komma upp lite sköna bilder här. så ni får lite ögongodis å se menar jag. så länge.. hejpaa

 

"Det är aldrig för sent för dig Marina!"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0