varför kan inte en riktig saga sluta lika bra som en skriven saga?

nyp mig. har det här verkligen hänt? tierp förlora fjärde semifinalen mot falkengerg med 0-3. inte världens roligaste syn om jag får säga det själv.. säsongen är nu slut för iår. men visst är man stolt över grabbarna, så som dom har kämpat med både hjärta och hjärna den här säsongen. och så har dom som grädde på mosen slagit ut regerande mästarna i kvalen, samt spelat 35 set på 3 veckor. de är inte illa pinkat de!! och de har varit riktigt kul att få åka med på så många matcher som jag har gjort under den här tiden, så jäävla kul de är att heja fram sitt lag till en seger. obeskrivlig känsla att få vara en tierps fans.

blir sollentuna - falkenberg i finalen nu. blir ju spännande och se hur det slutar!

du är så jävla unik att jag har lust att gråta en tår för dig

Kommentarer
Postat av: SARAH

love you! <3

2011-03-30 @ 17:11:10
URL: http://sspersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0