dagen då jag kände mig som en domarjävel

idag på matchen fick jag både agera protokollskrivare och göra premiär som andre domare hahah! blev som lite smått kaos när madde och jag kom till hallen för att kolla på killarna. ingen andre domare kom så då fick erik e hoppa in och vara det först set, sen var det min tur. och satan i gatan vettni vad göteborgarna gnällde. shit mannen, lugna ner er förfan. haha men de gick ju vägen ändå! har nog aldrig varit så "blyg" med att blåsa i visselpipan som jag var då.. inte lätt de där eller. kändes verkligen som om allt gick emot. hade väl varit annat om jag hade gått nån kurs kanske? men vafann, tierpskillarna förlora tråkigt nog. och svenskavolleybollförbundet fick nog in sveriges klottrigaste protokoll - ever! skämdes fan när roland skulle lägga det i kuveret och skicka in hahah.. så det kan gå mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Evve

skyll inte på mig nu marina ;)

2011-05-23 @ 17:16:41
URL: http://frankiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0