glädje för hela kroppen

fin helg. fira pappa med farmor & farfar i lördags. sedan drog jag och madde vidare till kusin johan och titta på när barca vann mot united, sköön! och idag åkte vi ut till barbo för att fira mors dag med hela tjocka släkten, lekte kock med farmor och körde på farmors special - buffé! sparka boll och kastade pil med finkusinerna :) bar sen vidare till mormor och softa. blidde också en mycket blåsig promenad med erika!!
Så grattis till min kära mamma, mormor och farmor på mors dag! ni är det bästa jag har ♥





hell yeah, från att typ ha missat tavelfan i princip hela tiden, till att sätta pilarna såhär jävla grymt i sista kastet. de tycker jag (& matte) är kuung av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0