Fars dag

igår kväll hade jag turen och fick träffa kristin som var hemma på besök! Vi var hemma hos mig och hade det supertrevligt :) idag har jag varit hos mormor och morfar och firat fars dag, där bjöds det på en smarrig smörgåstårta och en fika på de! satt ju fint i magen de. farsan får sitt nån annan dag, när det är inhandlat haha! vilken dålig dotter jag är.. men så blire när allt annat tar tid. nästa vecka kommer bli en mördarvecka. (som om att det inte är mördarveckor annars då?) så himla mycket som ska göras innan praktiken. fuck

Grattis på fars dag pappa, morfar & farfar! vad skulle man göra utan er grabbar? LOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja va bra :D kom till kl 19 om det funkar bra för dig :)

2011-11-13 @ 20:57:08
URL: http://lifeisalaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0