hej i mörkret

kvällen igår var bra fin den. killarna bjöd på en svajig match och vände ett 0-2 underläge, men förlora tyvärr sista settet.. surt med 2-3 sådär. efter matchen var det kick off, så några fina själar hade dukat upp för en tacobuffé. så där satt vi och götta i oss mat, dricka och spela lite spel med fina människor. så himla skönt gäng! vissa drog sen till uppsala och jag blev tvingad att stanna hemma ;) så då drog vi oss vidare mot andy för att sen avsluta kvällen där i gott sällskap! gick sen hem med madde och shanti. hahah så roliga

idag har jag varit ute och gått en redig höst promenad. blidde sa ungefär 1 mil. skönt väder att komma ut lite i! nu ska jag gå över till älskade mormor och morfar innan jag intar soffan för kvällen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Fina Marina! Tycker det var underbart att du stanna kvar med oss istället för att dra in med grabbsen.. men nästa gång ska jag orka vara med heeela kvällen :D PUSS

2011-11-06 @ 20:19:43
URL: http://lifeisalaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0