härlig är jorden

ja ni, kära som okära. idag på religionen hade vi en präst på besök. har absolut inget emot präster annars, men den här människan gav verkligen konstiga vibbar. hon var inte så som jag hade tänkt mig att hon skulle vara vilket gjorde att det bara kändes fel för mig.. saknade min konfirmationspräst harry & martina i det läget. dom hade förstått mig direkt! haha men så äre..

ikväll har jag hunnit med och varit på en helt underbar helkropps massage hos söta mia! ni anar inte hur skönt det var att bli ompysslad sådär. hon var så duktig så min lilla pingla! som tack köpte jag lite choklad till na, vilket hon verkligen var värd! :)

imorgon vankas det nationella i svenska b. fem timmars skrivning, ba hej kom och hjälp mig! får hoppas att hjärncellerna gör sitt bästa imorgon. godernatter fläskläppar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0