praktikdag number one

första praktikdagen bjöd på en massa skratt och roligheter. kommer nog gå fort dom här fyra veckorna känner jag. har spenderat lite tid i aspenhallen såhär på kvällningen där det vart sa ett träningspass. kändes inget i kroppen efter gårdagen som det gjorde för jenny ;) haha men igår hade jag sjuukt ont, morsan sa att det var ischias tyyp. oskönt. men ändå så känner jag för att dra ett förjävla fyspass före bollen imorgon! om någon är sugen så häänka me fan.

hahah ser helt ihop tryck ut (och morsan är ju en hejare att ta kort med). men ville bara påpeka att jag efter träningen kunde gå därifrån enbart i tofflor och tights. 21 november, liksom hallååå snön vart är du??

Kommentarer
Postat av: Mia

Du ska absolut få testa på det också :)

2011-11-23 @ 12:26:43
URL: http://lifeisalaugh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0