stay calm

igår åkte jag skridskor på studenternas, och satan så kul det var! gjorde lite övningar och tävlade mot varandra. har ju skridskor i blodet så kan inte säga annat än att jag var grym, haha. men ack så himla sköna människor jag har fått lära känna alltså. så fina :)  och när man kom hem vända man upp och ner på rummet. flytta runt lite möbler och plocka med en jäävla massa grejer. helt sjukt. sen blev de sa en sväng ner till hallen för att lira boll. de var min måndag de.

dagen idag har rullat på helt ok. trött som en gris bara, men de får man ta. varit och shoppat mig en tröja och nagellack med barro iaf. så nu ska jag sätta fart och göra nå. sen får vi se om de blir sa en promme innan träningen ikväll! hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0