1 oktober

hejhejhejhejhej.. igår fick jag träffa en mycket saknad person som var hemma på besök, guess who? jo det var såklart evelina, satans glad jag blev när jag såg henne! :D så jag hade turen att få en riktig pratstund med henne och pappa frank som också var snäll och bjöd på lunch på kina!

sen var jag duktig och klippte gräset när jag kom hem innan jag begav mig till forsberg på tacos och häng innan vi drog till heartbreak. hade satans kul så länge det varade för min del! hatar verkligen när det blir såhär.. morsan och perra fick komma och hämta mig vid ett tiden. haha astrött och kanske lite för mycket av de goa.. men så himla tacksam över mina underbara vänner som tog hand om mig! älskar er. och nästa gång har jag lovat mig själv att det inte får bli sådär.

fick finfrämmande på dan idag så vi satte oss och kände på höst solen som stekte på skönt. så nu sitter jag och glor brynäs-aik, ser rätt så bra ut! ikväll blire till att köpa hem mat och dra en jävla myskväll med mina brudar!

Kommentarer
Postat av: caroline

love you :d

2011-10-01 @ 19:29:10
URL: http://carolinejosefineforsberg.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: Jo det är bara bra! själv då?:)

2011-10-01 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0