Cause you're hot then you're cold. You're yes then you're no. You're in and you're out. You're up and you're down. You're wrong when it's right

åh vilken bra fredag jag fick. nästan en tio poängare där fan. börja dagen med att göra massa ärenden. införskaffade mig ett par vinterskor på samma gång. snigga sö. på kvällningen kom louise till mig och vi drog sen vidare till gävle med en jävla massa fina människor! vi dansaaaa, drack gött och hade det bara helt awesome! träffa på robert från intersport och han stackarn hade fått hela hans iphone förstörd och hitta nu inte till sina kompisar haha ;( berätta att jag skulle vara hos dom i mars iaf, och det tyckte han skulle bli skitkul :)) synd bara att jag inte tog nå bilder, för fick faktiskt till håret och allt jäävligt bra haha..

nej men en satans kul kväll hade jag minsann! gjorde sen sällskap hem med bästa kusin mattias. åååh vad jag tycker om dig!! sovsällskapet mitt åkte tidigt imorse, men nu ska jag kila över till mormor och morfar. sen blire nog en myskväll med fina vännerna :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack för en bra kväll snygging ;)

2011-10-30 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0