fem enkla mål

idag på kick off en som UF hade fick vi höra om en sån jävla ball grej så jag smäller av! dock blire himla långt om jag ska berätta vad han gjorde, men ta er tid och läs hans blogg om hans utmaning till att vara med i - iron man canada - som yngsta svenska deltagare som någonsin har genomfört loppet! http://www.kingmagazine.se/Spring-for-livet/

jag blir fan helt till mig! vill också göra något sånt där ballt. typ åka vasa loppet, springa stockholms marathon eller göra något liknande som han gjorde. ååh tänk så jävla kuuuul det skulle vara! nej det blir till att fundera lite på.. nu ska jag iaf ta och snöra på skorna för lite fys och boll träning. antar att det får duga för idag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0