Tell Me Sweet Little Lies

idag har jag skrattat så magen mår bra. det var skönt. fina klassen. men sen kan ju alla trökiga skoluppgifter hoppa och skita.. höhö när jag väl kom hem idag så tänkte jag att nu jävlar ska jag springa lite. och se på fan så bra det gick! perra kom precis när jag skulle ge mig av och tyckte då att vi skulle ta oss en springtur någon gång. ah men tjeeena, pojkspolingen springer ju som en jävla antilop och jag mer som en rädd flodhäst. och han har inte sprungit massa marathon heller. nejnej! hahah ni förstår mig..

men hem kom jag och slog ner arslet i soffan för att titta på mitt älskade grey's anatomy! så in i helvete kär i programet. om ni har missat min kärlek till det så säger jag det igen. jag älskar grey's anatomy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0