and he has the cutest smile

när man väl får en ledig dag från skolan, och sovmorgon. tror ni inte fan att morsan kommer ner och väcker mig och frågar om jag försovit mig? "neeeej, jag är leeedig..." efter en stund sen hör jag hög musik och någon som sjunger.  ah men tack madde för den fiiiina morgonsången. väldigt uppskattande! idol nästa? haha men gullan trodde ju hon var ensam hemma ;)

har idag försökt och betat av alla dessa fucking uppgifter till skolan. hur gick de rå? njaaa, sådär. datorn ville inte sammarbeta med laddningssladden i början så ni hajjar mitt problem där. (då gick jag till mormor och fika istället... haha) seen förstår ni, ska jag skriva en uppsats om friluftsliv till idrott b. hej baberiba liksom, tror ni den ville sammarbeta med mig då? nej inte ett jävla dugg. kul att jag inte vågar fråga någon annan hur dom har tänkt lägga upp den heller eftersom jag har den kursen med en annan klass.. kanske hinner sammla på mig lite mod till att fråga om den sen när vi ska ut och leka skogsmulle på torsdag.

åh gud vilken ångest jag haft över allt skolarbete idag. galet jobbigt. men nu ska jag sova snart och få ännu mer att göra imorgon. stressad tjej.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha gullunge, skulle inte heller vågat fråga ;)

2011-09-14 @ 09:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0