hur hanterar jag detta egentligen?

sådärjaaa, då var man redo för en övernattning i tält. cykeln är laddad, väskan är fullproppad och jag liknar nu mera en packåsna. det lär ju vara en jävla fin syn. piiiiinsamt är väl bara att jag måste ta med cykeln på tåget nu haha.. men det ska väl gå det med. fast det som känns mest jobbigt nu är väl att alla andra i gruppen känner varandra mer eller mindre, medan jag knappt vet vad alla heter.. men det hoppas jag att det blir ändring på nu när vi ska vara tillsammans torsdag till fredag. ute i skogen nånstans. och jag mitt smarthuvud har fortfarande ingen övning att visa för gruppen. hjaaaalp. lär ju säkert göra bort mig också, det är lite av min grej känner jag. hahah!

men hare gött i stugan. - skogsmullen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0