i gult och blått

tänker på den tragiska flygkraschen som inträffade igår. det är så fruktansvärt hemskt, att det är svårt att finna ord till det hela. att läsa och se allas hyllningar till han ger en själv en klump i halsen fast man inte ens kände han. nej fyfaan, varför ska det behöva hända sånt här?

blå vilken osköndag, varför vet jag inte riktigt. haft den känslan hela dan bara. men innan jag for hem till tajerp så köpte jag med mig lite nya träningskläder iaf. woho. pricken över i:et hade ju varit om man fått använda dom på en volleyboll träning med mina fina tjejor. ÅH så värdelöst.. men i vilket fall så kom jag, barro och madde iväg på simmning nu på kvälla. simma så vi fick spagettiben. sweet! nej nu ska jag se parlamentet innan jag sätter mina ögon i en mattebok. kul. jätte kul.


R.I.P Stefan Liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0