kom änglar

hur ont jag än har så kan jag fan inte avstå från att röra mig. och igår var en sånhär dag då jag verkligen sket i hur ont jag hade och bara bet ihop. höften och ljumsken ville inte sammarbeta , det kändes som om att det låste sig när jag skulle gå. inte skönt nånstans kan jag säga. men ut kom jag på en promenad, och en springrunda på det. ont som satan gjorde det. men jag gjorde det enbart för min egen skull. för jag måste vara bra på coopertestet seeen!
men idag är det faktiskt bättre, släppte nog när jag var ute igår vilket var jääävligt skönt.

skolan idag var mer än chill med mina fina brudar. sofia har tittat på resor hela dagen, "för det var ju sååå billigt" haha har även tittat på filmen "älska dig för evigt" och lyssnat på  kung henry. haha så jävla ball kille de är! tänkte att jag skulle ut och springa idag med, men gick istället på fotboll med rille :) satans kallt vare så nu är vi hemma hos barro och ska titta på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0