men jag reste mig, så som jag reste mig förut

satan i gatan så det har pissregnat idag. men då har det hunnits med lite annat trök som man helt enkelt bara skjuter upp. bla haft utvecklingsamtal med sirN, gick bra som vanligt. sen har jag ääääntligen skickat in idrottsuppsatsen, score!
nu på kvällen har jag spenderat min tid i aspenhallen och lirat volleyboll men mina fina vänner. så jävla underbart bra det är! allt flöt på riktigt bra tills jag råka överbelasta mitt vänstra knä, och pang poff så var det slut tränat för den här gången. så nu sitter jag med ett ont svullet knä. inte roligt. skäll från farsgubben fick jag med.. så nu äre jag som börjar träna upp det bättre, om det inte redan är försent?

men trots det så hade jag ändå ett bra fin stund i hallen. glad som en tok, så trodde dom att jag nästan gick på nånting haha. LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0