jag blir aldrig mer densamma , jag blir aldrig densamma som förut somliga ljus brinner aldrig ut

en helg i klass må jag säga! lördagen bjöd på en tjejkväll med mina pärlor sedan for vi vidare ut till munga för att spela rundpingis och skratta galet! haha satan så speedad jag var underkvällen, men galet kul hade jag! och i söndags fira vi mormor gunvor som blev hela 85 år :) fira med hela tjocka släkten på farsan baloos sida. den bara växer och växer kan man säga haha! fick sen skjuts av fredriks snälla flicka till tajerp, för då vare fotboll på schemat. sarah och jag åkte och titta på karlholm-månkarbo, 1-2 mycket bra jobbat där :)

för stunden kan jag må som en riktig jävla kung. men där emellan kan allt bara slå till och jag blir helt jävla förstörd som människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0