Jag ska aldrig ge upp hoppet om att få leva lyckligt i alla mina dagar

Sikken jävla vårdag vi fick känna på idag! Härligthärligt. Idag har jag flängt runt och inte gjort av med så mycket energi. Blev en visit till Gävle på morgonen. Snacka bussines you know ;) sen for jag in till skolan för att få information om Barcelona resan som går av stapel på måndag! Riktigt gött om jag får säga det själv. Chilla med barret i solen också innan vi for hem igen.

Även tittat på Brynäs matchen ikväll och satan i gatan, dom vann igen! Woho så kul! Ganska gött att inte ha skola imorgon, och att man är arbetslös för tillfället. Mmmm sova säger jag.. men lider verkligen när jag vet att mina kära måste upp och arbeta. Hihih

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/578126/images/2012/pic_198188691.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Erika

Käraste du! Kubb snart igen då? Nu är jag i bra form tror jag.. <3

2012-04-13 @ 00:53:43
URL: http://eerikajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0